پیش بینی رهبر انقلاب از وقوع حوادث مشابه “پاریس” در 530 روز پیش


افسران - پیش بینی رهبر انقلاب از وقوع حوادث مشابه “پاریس” در 530 روز پیش

به گزارش فتن، آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در تاریخ 12 خرداد 1393 در دیدار شیخ صباح الاحمد الجابر الصباح امیر کویت و هیأت همراه با اشاره به خطر گروههای تکفیری در منطقه، تأکید کردند: متأسفانه برخی کشورهای منطقه متوجه خطری که گروههای تکفیری، در آینده، برای خود آنها ایجاد خواهد کرد نیستند و همچنان در حال حمایت از این گروهها هستند.

آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: برخی کشورهای منطقه اکنون با کمک به گروههای تکفیری، از کشتار و جنایات آنها در سوریه و برخی کشورهای دیگر حمایت می کنند اما در آینده نه چندان دور، این گروهها بلای جان همان کشورهای حامی خواهند شد و در نهایت مجبور خواهند بود که با هزینه زیاد، آنها را از بین ببرند.

وام خودرو یا ازدواج ،کدام واجب‌تر بود؟!

مهم‌ترین چالش اقتصادی دولت در هفته گذشته مربوط به پرداخت وام 25 میلیون تومانی خرید خودروهای داخلی بود که دستمایه تحلیل‌ها و نقدهای جدی کارشناسان اقتصادی و اجتماعی قرار گرفت.  
سرویس اقتصادی-
 
ادامه مطلب ...

این اخبار طبقه‌بندی شده نیست

،سردار شهید حاج حسین همدانی از چهره های شناخته شده در جریان مبارزه با تکفیری ها در سوریه بود و مسئولیت مستشاری در تشکیل یگان های نظامی‌از میان جوانان سوری را بر عهده داشت. وی در بهمن ماه سال گذشته ضمن حضور در اولین همایش جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی، نکاتی مهم را در این زمینه بیان کرده بود که برای نخستین بار منتشر می‌شود:  
ادامه مطلب ...

اینها ما را از شعارهای مکتبی برحذر میدارند

 افسران - اینها ما را از شعارهای مکتبی برحذر میدارند
 امروز در محیطهای روشنفکری، کسانی هستند با شکلهای گوناگون، با قد و قواره‌های گوناگون، اینها ما را از شعارهای مکتبی برحذر میدارند؛ دوران اوج شعارهای مکتبی را که دهه‌ی ۶۰ است، زیر سؤال میبرند؛ امروز هم از تکرار شعارهای مکتبی و شعارهای انقلابی و اسلامی، خودشان واهمه دارند و میخواهند در دل دیگران واهمه بیندازند؛ میگویند آقا، هزینه دارد، دردسر دارد، تحریم دارد، تهدید دارد. نگاه خوشبینانه این است که بگوئیم اینها تاریخ نخوانده‌اند - البته نگاه‌های بدبینانه هم وجود دارد - اینها اگر تاریخ خوانده بودند و اطلاع داشتند از سرگذشت و منشأ و مبدأ تمدنهائی که وجود دارد و همین تمدن مادی غرب که امروز میخواهد دنیا را فتح تصرف کند و این حرف را نمیزدند. باید بگوئیم اینها بی‌اطلاعند، تاریخ نخوانده‌اند.
جامعه‌ی بدون آرمان، بدون مکتب، بدون ایمان، ممکن است به ثروت برسد، به قدرت برسد، اما آن وقتی هم که به ثروت و قدرت برسد، تازه میشود یک حیوان سیر و قدرتمند - و ارزش انسان گرسنه از حیوان سیر بیشتر است - اسلام این را نمیخواهد. اسلام طرفدار انسانی است که هم برخوردار باشد، هم قدرتمند باشد، و هم شاکر و بنده‌ی خدا باشد؛ جبهه‌ی عبودیت بر خاک بساید. انسان بودن، قدرتمند بودن و بنده‌ی خدا و عبد خدا بودن؛ این آن چیزی است که اسلام میخواهد؛ میخواهد انسان بسازد، الگوی انسان‌سازی است. 



چگونه دوری از گناه را در خود تقویت کنیم

 برای دوری از گناه باید آنچه را که خداوند بر ما واجب فرموده بدون چون و چرا اطاعت کنیم؛ همان گونه که وقتی خداوند به حضرت ابراهیم(ع) فرمان داد سر از بدن جوان رشید خود جدا کند، تبعیت کرد.
 

 به گزارش مشرق، با توجه به فرموده امام خمینی(ره) درباره اهمیت ماه محرم و صفر و نقش این دو ماه در زنده نگه‌داشتن اسلام، این سؤال مطرح می‌شود چگونه می‌توان در تمام سال حال و هوای محرم، شوق رسیدن به خدا، نزدیکی به اهل‌بیت علیهم‌السلام و بیزاری از گناه را در خود زنده نگه داشت. پاسخ این سؤال را در ادامه با هم می‌خوانیم:
 
ادامه مطلب ...

فضای مجازی یک فرصت بزرگ و یک تهدید جدی است. بسیاری از افراد احساس محترم شمرده شدن و حمایت عاطفی و احساس مفید بودن برای جامعه را در فضاهای مجازی و شبکه اجتماعی جستجو می کنند اما در نهایت به تنها چیزی که دست نمی یابند همین موضوع است.گروه فرهنگ و جامعه گرداب: زندگی اجتماعی در دو سطح فردی و جمعی و تهدیدات آن در زندگی امروزی به حدی اهمیت پیدا کرده است که مباحث مربوط به سلامت  اجتماعی بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته است. 
ادامه مطلب ...

بنده حقیقی

 

افسران - ܓ✿ بنده حقیقی
• وضو که می گیری با لب خندان سر جانماز بنشین!
【اگر اخم ها را در هم بکشی ملائکه ناراحت میشوند، آن ها لطیفند.】

• بدون اینکه غضبناک و پکر باشی ...
لباس تمیز و قشنگ بپوش،
دم آینه خودت را نگاه کن
... و سر جانماز بنشین.

• برای نماز عجله نداشته باش،
یکی دو دقیقه بنشین تا آماده شوی.
قشنگ وقتی بدنت آرام گرفت
و کِیف ات به راه افتاد، بلند شو و بگو الله اکبر • اذان و اقامه هم برای آمادگی ست.
می دانی که اگر اذان بگویید دو صف از ملائکه پشت سرت می ایستند؟
این یعنی بهجت و سرور و خوشحالی.

• اگر اقامه هم بگویید سه صف از ملائکه پشت سر شما می ایستند.و نفرمود صفش چقدر است.

فرمود: ملائکه پشت سرتان اقتدا می کنند و با شما نماز می خوانند.

کسی که ملائکه پشت سرش باشند چقدر نمازش زیباست.

• گرفتاری های طبیعت افکارمان را می گیرد و آن موقع متوجه نیستیم ...

اما هر وقت حالت خوب شد سرِجانماز نگاه کن عطای خدا را در حق خودت ببین.

• بگذار طلبکاری ها از خدا کم شود،
... آن وقت است که آدم سبک می شود.

( حاج محمد اسماعیل دولابی) 

5 سلاح پیشرفته ای که ایران مایل است از روسیه خریداری کند + تصاویر


به  گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ وبسایت "نشنال اینترست" در گزارشی نوشت: اطلاعیه های اخیر در خصوص تحویل سامانه ضد موشکی اس 300 روسیه به ایران لرزه بر تن دولت های غربی و رژیم صهیونیستی انداخته است. روسیه قرار است بر اساس قرارداد سال 2007 این کشور با ایران، 5 سامانه از این موشک را به ایران تحویل دهد. تحویل این سامانه ها قرار است تا 18 ماه آینده آغاز شود.
 
ادامه مطلب ...

5 سلاح پیشرفته ای که ایران مایل است از روسیه خریداری کند + تصاویر


به  گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ وبسایت "نشنال اینترست" در گزارشی نوشت: اطلاعیه های اخیر در خصوص تحویل سامانه ضد موشکی اس 300 روسیه به ایران لرزه بر تن دولت های غربی و رژیم صهیونیستی انداخته است. روسیه قرار است بر اساس قرارداد سال 2007 این کشور با ایران، 5 سامانه از این موشک را به ایران تحویل دهد. تحویل این سامانه ها قرار است تا 18 ماه آینده آغاز شود.
 
ادامه مطلب ...

موافقت فیس بوک با ۸۰ درصد درخواست‌های کاخ سفید برای دریافت اطلاعات کاربران


امریکا 17 هزارو 577 درخواست برای دریافت اطلاعات حساب های کاربری 26 هزارو 579 کاربر در نیمه اول سال 2015 ارائه داده و فیس بوک در 80 درصد موارد با کاخ سفید همکاری کرده است.
به گزارش گرداب از فارس به نقل از وال استریت، در شش ماهه اول سال 2015 نود و دو کشور جهان خواستار اعمال محدودیت بر 20 هزار 568 مطلب منتشر شده در فیس بوک، مسنجر فیس بوک، واتس اپ و اینستگرام شده اند. به اعتقاد این دولت ها مطالب یاد شده قوانین محلی این کشورها را نقض می‌کرده است.
موافقت فیس بوک با ۸۰ درصد درخواست‌های کاخ سفید برای دریافت اطلاعات کاربران

این درخواست‌ها در مقایسه با 8774 درخواست نیمه اول سال 2014 که از 83 کشور جهان ارسال شده بود، افزایش قابل ملاحظه‌ای نشان می دهد و تقریبا دو برابر شده است. تعداد درخواست های ارائه شده برای دریافت داده های حساب های کاربری افراد با افزایش 18 درصدی به 41 هزارو 214 مورد رسیده است.

فیس بوک در مجموع به 42.4 درصد از این درخواست ها پاسخ مثبت داده است. امریکا  17 هزارو 577 درخواست برای دریافت اطلاعات حساب های کاربری 26 هزارو 579 کاربر در نیمه اول سال 2015 ارائه داده و فیس بوک در 80 درصد موارد با کاخ سفید همکاری کرده است.

بیشترین رشد درخواست های دریافت اطلاعات کاربران فیس بوک به ترتیب مربوط به هند، ترکیه و فرانسه بوده و به عنوان مثال درخواست های هند در این زمینه سه برابر شده است.

پروژه اشغال سایبری ایران

رونمایی از اهداف شبکه «نزار ذکا»؛


«نزار ذکا» شاه‌مهره لبنانی- آمریکایی دستگیر‌شده در ایران، ماموریتی ویژه در حوزه فناوری اطلاعات ایران داشته و به همین جهت نیز با وزارت ارتباطات مرتبط بوده است.
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸
کد خبر: ۱۷۰۶۴
به گزارش گرداب فعالیت ذکا در لبنان از سال 2006 تاکنون شامل ارتباط‌گیری با جوامع محلی به منظور ایجاد شبکه‌ای اجتماعی با خواسته‌های جالب توجه در حوزه «حاکمیت اینترنت» است. ذکا 2 سازمان به اصطلاح مردم‌نهاد لبنانی به نام «اجمع» و «حقنا» در این کشور بنا نهاده که همان‌طور که پیش از این در رسانه‌ها فاش شد، بودجه آنها توسط وزارت خارجه آمریکا، ولید بن طلال سعودی و برخی مدیران غول‌های حوزه فناوری اطلاعات همچون گوگل و مایکروسافت و اینتل و... تامین می‌شود. 
ادامه مطلب ...

سامانه S300" تا پایان سال جاری میلادی تحویل می‌شود



سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پاسخ به سوال خبرنگار دفاعی و امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مبنی بر زمان تحویل سامانه اس 300 پاسخ داد: ما با روسیه قرارداد بسته‎ایم و این قرداد مرحله اجرایی را طی کرده و در پایان همین سال میلادی ما این سامانه را تحویل خواهیم گرفت.
سردار دهقان ادامه داد: نیروهای ما در حال آموزش برای استفاده از این سامانه هستند.وزیر دفاع در پاسخ به سوالی مبنی بر تعداد اس 300 های خریداری شده از روسیه گفت: ما سامانه اس 300 را در حد نیاز خود خریده ایم.


تکنولوژی و از بین رفتن روحیه جمعی/ اینترنت نوع شدیدتری از فردگرایی را در جامعه رواج داد


همزمان با رشد و توسعه تکنولوژی های نوظهور شاهد گسست روحیه‌ی جمع‌گرایی بین افراد جامعه هستیم و به مرور دایره‌ی ارتباطات فرد با دیگران و همچنین میزان تعهدات وی در قبال گروه یا جمع و یا رسومات جمعی گذشته کاهش می‌یابد.

بسیاری از متفکران معتقدند که در جامعه‌ی ایرانی مانند بسیاری از جوامع دیگر، شاهد گسست روحیه‌ی جمع‌گرایی بین افراد جامعه هستیم و به مرور دایره‌ی ارتباطات فرد با دیگران و همچنین میزان تعهدات وی در قبال گروه یا جمع و یا رسومات جمعی گذشته کاهش می‌یابد. شاید سالها پیش دیدارهای اقوامی که نسبت خیلی نزدیکی با هم ندارند نیز از جمله اتفاقات رایج روزمره بود ولی امروز در جمع اعضای یک خانواده نیز ارتباط بین اعضا در حال کم شدن است و چه بسا در آینده به حداقل برسد. سوالی که اینجا مطرح است این است که نقش تکنولوژی در تضعیف روحیه‌ی جمع‌گرایی جوامع به خصوص جامعه‌ی شرقی و جمع‌گرای ایرانی چه بوده‌است و چگونه تکنولوژی به مرور توانسته‌است فردگرایی را متقدم بر جمع‌گرایی بداند و فرد بیشتر با ابزارها سر و کار داشته باشد تا با انسانهای نزدیک به خود.

برای پاسخ به این سوال، ابتدا نگاهی داریم به دو مفهوم جمع‌گرایی و فردگرایی.

 

ادامه مطلب ...

آیا واتس‌اپ بزرگترین جاسوس موبایلی پنهان آمریکا و اسراییل است؟ + فیلم و تصاویر

گزارش ویژه:


آیا با توجه به اینکه ادوارد اسنودن و جولیان آسانژ مدتی پیش اسنادی منتشر کردند که نشان می‌داد کمپانی زاکربرگ، سرورها و نسخه کاملی از اطلاعات مبادله شده بین کاربران خودش را در اختیار آژانس امنیت ملی آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار می‌دهد، می‌توان واتس اپ را بزرگترین جاسوس موبایلی در دستان پنهان آمریکا و اسراییل دانست؟

واتس اپ Whatsapp، با دارا بودن بیش از 800 میلیون کاربر در جهان، موفق‌ترین شبکه اجتماعی موبایل و بزرگترین وارد‌کننده ضرر و زیان به صنعت ارتباطات تلفنی است. کارکردهای این نرم‌افزار شبکه اجتماعی چیست؟ و چرا به این درجه از موفقیت دست یافته است؟ آیا واتس اپ را می‌توان بزرگترین جاسوس عرصه اطلاعات دانست؟ آیا مدیران مولتی میلیاردر واتس اپ هر از چند گاهی با ارائه قابلیت جدید، انسان‌ها را که خبر از ورود آنها به زندگی محرمانه خویش دارند و هر آینه خواستار خروج از این تجاوز به حریم خصوصی هستند، در دام اسارت خویش حفظ کرده‌اند؟ و اینکه با این وجود، چه طرح‌هایی برای آینده کاربران در ذهن مدیران واتس اپ وجود دارد. با چنین سوالاتی، به سراغ گزارشی از زیر و بم این اپلیکیشن می‌رویم:

تاریخچه
شرکت واتس اپ در سال 2009 توسط ژان کوم (Jan Koum) و برایان آکتون (Brian Acton) که پیش از آن در شرکت یاهو فعالیت داشتند، تاسیس شد. این دو، در سپتامبر 2007 یاهو را ترک کردند و سپس عازم آمریکای جنوبی شدند. پس از مدتی، در آزمون ورودی شرکت فیس‌بوک شرکت کردند که قبول نشدند. 
واتس اپ را کاملا بشناسید + تصاویر و فیلم /// در حال انجام ///

 
ادامه مطلب ...

پروژه نفوذ در مدیریت سایبری رد پای سرشاخه


مهم‌ترین طرح ملی اعمال حاکمیت جمهوری اسلامی در فضای مجازی هم اکنون در اختیار مدیران غول‌های فناوری ارتباطات خارجی قرار گرفته است.

به گزارش گرداب روزنامه کیهان در شماره امروز خود در مطلبی با عنوان «پروژه نفوذ در مدیریت سایبری رد پای سرشاخه» نوشت:

دستگیری‌های اخیر نهادهای امنیتی کشورمان در راستای مبارزه با پروژه نفوذ آمریکا در ساختارهای اجتماعی و اقتصادی نظام هر چند تلاش شد از جانب لابی رسانه‌های خارجی با انواع برچسب‌ها تقلیل یابد اما حقیقت این است که پروژه مذکور به دلایل مختلف از توان تضمین آینده حاکمیت جمهوری اسلامی ایران و حفظ مولفه‌های ملی کشورمان برخوردار است. 
 
ادامه مطلب ...

مغز گوسفند اندازه 8 تخم مرغ کلسترول دارد


مصرف نارنج و لیموی تازه همراه کله‌ و پاچه، جذب چربی را در بدن کاهش می‌دهد.
به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران، پاچه گوسفند در مقایسه با سایر قسمت‌های آن که مورد مصرف غذایی قرار می‌گیرد چربی کمتری دارد و منبع پروتئینی مناسب برای بدن به شمار می‌رود.

پاچه گوسفند و گاو به دلیل اینکه حاوی کلسترول بوده مصرف آن بیشتر از دو بار در ماه توصیه نمی‌شود ولی با این وجود نسبت به مغز کلسترول بسیار کمتری داشته و در واقع مصرف آن برای درمان پوکی استخوان و افرادی که مدام دچار شکستگی استخوان می‌شوند، مناسب است.

هر مغز گاو و گوسفند به اندازه 8 تخم مرغ کلسترول داشته بنابراین مصرف آن برای بدن ضرر دارد، البته مصرف مقدار اندک آن در فواصل طولانی برای نوجوانان در حال رشد موردی ندارد.

مصرف نارنج و لیموی تازه همراه کله‌ و پاچه، جذب چربی را در بدن کاهش می‌دهد.

صفوی با اشاره به اینکه بدن انسان روزانه به 3 واحد گوشت و پروتئین نیاز دارد، گفت: زبان گوسفند 3 واحد و پاچه 2 واحد پروتئین به شمار می‌رود، بنابراین بیمارانی که کلسترول داشته و یا دچار نقرس هستند نباید از کله‌پاچه استفاده کنند.

وی افزود: مصرف آبغوره، نارنج و لیموی تازه به دلیل داشتن آنتی‌اکسیدان همراه کله‌پاچه جذب چربی را کاهش می‌دهد، همچنین بهتر است کله‌پاچه را به عنوان غذای اصلی و در وعده ظهر استفاده کنیم.

این متخصص تغذیه اظهار داشت: افرادی که عادت دارند هنگام ظهر، وعده ناهار را زودتر میل کنند، بهتر است از مصرف کله‌پاچه برای صبحانه بپرهیزند.

مهارت نوآوری نیروی هوایی ایران قابل ستایش است


 ایران در زمان تحریم‌ها موفق شد خود را به عنوان یک قدرت برتر نظامی به جهان معرفی کند، این کشور پس از لغو تحریم‌ها ظرفیت تبدیل شدن به یک ابرقدرت نظامی را دارد. 




 

ادامه مطلب ...

حیا در فضای مجازی




بزرگواران توجه داشته باشیم:
 
حال در فـضـای مـجـازی که اینقدر رابطه‌ها تنگاتنگ و به عبارتی بدون مرز شده مسئله حیا و حجاب چگونه تفسیر می‌شود؟  

⭕️حجاب را می‌توان در حجاب نگاه، حجاب گفتار، حجاب رفتار، حجاب فیزیکی بدن و حجاب قلب تفسیر کرد. 
 اگر در دنیای واقعی تا به حال با هیچ نامحرمی هم‌کلام نشده‌ایم ، چت با نامحرم در اینترنت برای شخص خودمان یک نوع هنجارشکنی به حساب می‌آید.⭕️  

❗️اگر در زندگی دوست نداریم کسی عکس هر چند با حجابمان را نداشته باشد، با گذاشتن تصویرمان در پروفایل، برخلاف عرف خودمان عمل کرده‌ایم و این عمل ممکن است به لغزش‌های عملی منجر شود.❗️

جاسوس آمریکایی در ایران به دام افتاد


ماموریت «نزار زاکا» در ایران/ از انقلاب سدر در بیروت تا جاسوسی در تهران نزارزاکا در راستای برنامه آمریکایی ها برای نفوذ در لایه‌های مختلف وارد تهران شده بود به طوری که با نزدیکی به برخی جریانات سیاسی درصدد تشدید جریان دوقطبی درایران همانند آن‌چه در لبنان اتفاق افتاد، بود.

، طی چند روز گذشته یک تبعه لبنانی-آمریکایی به اتهام جاسوسی در خاک جمهوری اسلامی ایران بازداشت شد. نزار زاکا که در پایگاه ریورساید آمریکا آموزش دیده است به عنوان یک شهروند آمریکایی محسوب می‌شود و این در حالی است که مقامات آمریکایی ضمن تایید این مطلب، از پذیرفتن مسئولیت او شانه خالی کرده و آن را به مقامات لبنانی حواله کرده‌اند. نزار زاکا که به عنوان یک مهره اطلاعاتی دستگاه امنیتی آمریکا به شمار می‌آید فعالیت‌های مختلفی را برای سرویس‌ جاسوسی آمریکا انجام داده است. این شخص که به عنوان گنج پنهان در میان منابع اطلاعاتی ایالات متحده مشهور است در جریان انقلاب سدری لبنان نقش ویژه‌ای را ایفا کرده است. نزار زاکا از عواملی است که در سال ۲۰۰۵ و در جریان ترور رفیق حریری با همراهی مقامات آمریکایی بشار اسد را متهم به کشتن نامبرده کرده و در نتیجه موجبات این مسئله را فراهم کرد که روابط حسنه بین سوریه و لبنان مخدوش و آتش فتنه و تفرقه شعله‌ور شود. در همین حال نزار زاکا در راستای ادامه این روند و بر اساس طراحی که سرویس‌ جاسوسی آمریکا انجام داده بود به تحریک مردم لبنان پرداخت تا جایی که عده‌ای در لبنان خواستار آمدن جی آی اس(سیستم اطلاعات جغرافیایی) شدند و در ادامه پس از این حوادث انتخابات پارلمانی لبنان برگزار شد که طی آن ائتلاف ضد سوری پیروز شد و آنها این پیروزی را انقلاب درخت سدر نامیدند. پیروزی جریان سعید حریری در انتخابات باعث شد تا اسرائیل بتواند اقدامات خود را علیه لبنان گسترش داده و لبنان را به لحاظ سیاست داخلی تضعیف و متفرق نماید. به این ترتیب ژنرال میشل عون رهبر ائتلاف ضد سوری تصمیم به پیوستن به مخالفان را گرفت. در همین حال آمریکا به همراه اسرائیل ترورهای هماهنگی را در لبنان انجام داد به گونه‌ای که آمریکا طرح های ترور بیشتری را به منظور خلاص شدن از دست عون برنامه ریزی کرد. نزار زاکا طی این مدت به عنوان یکی از لیدرهای آموزش دیده توسط آمریکا، عاملی برای تضعیف حزب‌الله لبنان نیز بشمار می‌آمد. به گونه‌ای که برای در دست گرفتن کنترل لبنان به یک انقلاب مخملی نیاز بود که این انقلاب به خاطر پیروزی جریان مخالف حزب الله در سال ۲۰۰۵ به انقلاب سدری لبنان معروف شد. پس از آن آمریکایی‌ها بر اساس همین تجربه در لبنان دست به انقلاب مخملی در صربستان و گرجستان و جاهای دیگر زدند. نزار زاکا در راستای برنامه دستگاه امنیتی آمریکا برای حضور در ایران و نفوذ در لایه‌های مختلف وارد تهران شده بود به طوری که با نزدیکی به برخی جریانات سیاسی درصدد تشدید جریان دوقطبی در ایران همانند آن‌چه در لبنان اتفاق افتاد، بود تا دراین صورت سرویس‌های جاسوسی غرب و آمریکا بتوانند فعالیت‌های خود را در ایران افزایش داده و ضربات لازم را بر جمهوری اسلامی ایران وارد کنند در همین حال نزار زاکا در راستای ادامه این روند و بر اساس طراحی که سرویس‌ جاسوسی آمریکا انجام داده بود به تحریک مردم لبنان پرداخت تا جایی که عده‌ای در لبنان خواستار آمدن جی آی اس(سیستم اطلاعات جغرافیایی) شدند و در ادامه پس از این حوادث انتخابات پارلمانی لبنان برگزار شد که طی آن ائتلاف ضد سوری پیروز شد و آنها این پیروزی را انقلاب درخت سدر نامیدند. پیروزی جریان سعید حریری در انتخابات باعث شد تا اسرائیل بتواند اقدامات خود را علیه لبنان گسترش داده و لبنان را به لحاظ سیاست داخلی تضعیف و متفرق نماید. به این ترتیب ژنرال میشل عون رهبر ائتلاف ضد سوری تصمیم به پیوستن به مخالفان را گرفت. در همین حال آمریکا به همراه اسرائیل ترورهای هماهنگی را در لبنان انجام داد به گونه‌ای که آمریکا طرح های ترور بیشتری را به منظور خلاص شدن از دست عون برنامه ریزی کرد. نزار زاکا طی این مدت به عنوان یکی از لیدرهای آموزش دیده توسط آمریکا، عاملی برای تضعیف حزب‌الله لبنان نیز بشمار می‌آمد. به گونه‌ای که برای در دست گرفتن کنترل لبنان به یک انقلاب مخملی نیاز بود که این انقلاب به خاطر پیروزی جریان مخالف حزب الله در سال ۲۰۰۵ به انقلاب سدری لبنان معروف شد. پس از آن آمریکایی‌ها بر اساس همین تجربه در لبنان دست به انقلاب مخملی در صربستان و گرجستان و جاهای دیگر زدند. نزار زاکا در راستای برنامه دستگاه امنیتی آمریکا برای حضور در ایران و نفوذ در لایه‌های مختلف وارد تهران شده بود به طوری که با نزدیکی به برخی جریانات سیاسی درصدد تشدید جریان دوقطبی در ایران همانند آن‌چه در لبنان اتفاق افتاد، بود تا دراین صورت سرویس‌های جاسوسی غرب و آمریکا بتوانند فعالیت‌های خود را در ایران افزایش داده و ضربات لازم را بر جمهوری اسلامی ایران وارد کنند.

جاسوس آمریکایی در ایران به دام افتاد


ماموریت «نزار زاکا» در ایران/ از انقلاب سدر در بیروت تا جاسوسی در تهران نزارزاکا در راستای برنامه آمریکایی ها برای نفوذ در لایه‌های مختلف وارد تهران شده بود به طوری که با نزدیکی به برخی جریانات سیاسی درصدد تشدید جریان دوقطبی درایران همانند آن‌چه در لبنان اتفاق افتاد، بود.

، طی چند روز گذشته یک تبعه لبنانی-آمریکایی به اتهام جاسوسی در خاک جمهوری اسلامی ایران بازداشت شد. نزار زاکا که در پایگاه ریورساید آمریکا آموزش دیده است به عنوان یک شهروند آمریکایی محسوب می‌شود و این در حالی است که مقامات آمریکایی ضمن تایید این مطلب، از پذیرفتن مسئولیت او شانه خالی کرده و آن را به مقامات لبنانی حواله کرده‌اند. نزار زاکا که به عنوان یک مهره اطلاعاتی دستگاه امنیتی آمریکا به شمار می‌آید فعالیت‌های مختلفی را برای سرویس‌ جاسوسی آمریکا انجام داده است. این شخص که به عنوان گنج پنهان در میان منابع اطلاعاتی ایالات متحده مشهور است در جریان انقلاب سدری لبنان نقش ویژه‌ای را ایفا کرده است. نزار زاکا از عواملی است که در سال ۲۰۰۵ و در جریان ترور رفیق حریری با همراهی مقامات آمریکایی بشار اسد را متهم به کشتن نامبرده کرده و در نتیجه موجبات این مسئله را فراهم کرد که روابط حسنه بین سوریه و لبنان مخدوش و آتش فتنه و تفرقه شعله‌ور شود. در همین حال نزار زاکا در راستای ادامه این روند و بر اساس طراحی که سرویس‌ جاسوسی آمریکا انجام داده بود به تحریک مردم لبنان پرداخت تا جایی که عده‌ای در لبنان خواستار آمدن جی آی اس(سیستم اطلاعات جغرافیایی) شدند و در ادامه پس از این حوادث انتخابات پارلمانی لبنان برگزار شد که طی آن ائتلاف ضد سوری پیروز شد و آنها این پیروزی را انقلاب درخت سدر نامیدند. پیروزی جریان سعید حریری در انتخابات باعث شد تا اسرائیل بتواند اقدامات خود را علیه لبنان گسترش داده و لبنان را به لحاظ سیاست داخلی تضعیف و متفرق نماید. به این ترتیب ژنرال میشل عون رهبر ائتلاف ضد سوری تصمیم به پیوستن به مخالفان را گرفت. در همین حال آمریکا به همراه اسرائیل ترورهای هماهنگی را در لبنان انجام داد به گونه‌ای که آمریکا طرح های ترور بیشتری را به منظور خلاص شدن از دست عون برنامه ریزی کرد. نزار زاکا طی این مدت به عنوان یکی از لیدرهای آموزش دیده توسط آمریکا، عاملی برای تضعیف حزب‌الله لبنان نیز بشمار می‌آمد. به گونه‌ای که برای در دست گرفتن کنترل لبنان به یک انقلاب مخملی نیاز بود که این انقلاب به خاطر پیروزی جریان مخالف حزب الله در سال ۲۰۰۵ به انقلاب سدری لبنان معروف شد. پس از آن آمریکایی‌ها بر اساس همین تجربه در لبنان دست به انقلاب مخملی در صربستان و گرجستان و جاهای دیگر زدند. نزار زاکا در راستای برنامه دستگاه امنیتی آمریکا برای حضور در ایران و نفوذ در لایه‌های مختلف وارد تهران شده بود به طوری که با نزدیکی به برخی جریانات سیاسی درصدد تشدید جریان دوقطبی در ایران همانند آن‌چه در لبنان اتفاق افتاد، بود تا دراین صورت سرویس‌های جاسوسی غرب و آمریکا بتوانند فعالیت‌های خود را در ایران افزایش داده و ضربات لازم را بر جمهوری اسلامی ایران وارد کنند در همین حال نزار زاکا در راستای ادامه این روند و بر اساس طراحی که سرویس‌ جاسوسی آمریکا انجام داده بود به تحریک مردم لبنان پرداخت تا جایی که عده‌ای در لبنان خواستار آمدن جی آی اس(سیستم اطلاعات جغرافیایی) شدند و در ادامه پس از این حوادث انتخابات پارلمانی لبنان برگزار شد که طی آن ائتلاف ضد سوری پیروز شد و آنها این پیروزی را انقلاب درخت سدر نامیدند. پیروزی جریان سعید حریری در انتخابات باعث شد تا اسرائیل بتواند اقدامات خود را علیه لبنان گسترش داده و لبنان را به لحاظ سیاست داخلی تضعیف و متفرق نماید. به این ترتیب ژنرال میشل عون رهبر ائتلاف ضد سوری تصمیم به پیوستن به مخالفان را گرفت. در همین حال آمریکا به همراه اسرائیل ترورهای هماهنگی را در لبنان انجام داد به گونه‌ای که آمریکا طرح های ترور بیشتری را به منظور خلاص شدن از دست عون برنامه ریزی کرد. نزار زاکا طی این مدت به عنوان یکی از لیدرهای آموزش دیده توسط آمریکا، عاملی برای تضعیف حزب‌الله لبنان نیز بشمار می‌آمد. به گونه‌ای که برای در دست گرفتن کنترل لبنان به یک انقلاب مخملی نیاز بود که این انقلاب به خاطر پیروزی جریان مخالف حزب الله در سال ۲۰۰۵ به انقلاب سدری لبنان معروف شد. پس از آن آمریکایی‌ها بر اساس همین تجربه در لبنان دست به انقلاب مخملی در صربستان و گرجستان و جاهای دیگر زدند. نزار زاکا در راستای برنامه دستگاه امنیتی آمریکا برای حضور در ایران و نفوذ در لایه‌های مختلف وارد تهران شده بود به طوری که با نزدیکی به برخی جریانات سیاسی درصدد تشدید جریان دوقطبی در ایران همانند آن‌چه در لبنان اتفاق افتاد، بود تا دراین صورت سرویس‌های جاسوسی غرب و آمریکا بتوانند فعالیت‌های خود را در ایران افزایش داده و ضربات لازم را بر جمهوری اسلامی ایران وارد کنند.