سوریه از ایران درخواست کمک پدافند هوایی کند، تمام‌قد کمک می‌کنیم

افسران - سوریه از ایران درخواست کمک پدافند هوایی کند، تمام‌قد کمک می‌کنیم
 فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر اینکه هرگونه حضور در خاک سوریه بدون هماهنگی با دولت این کشور شکست به بار می‌آورد، گفت: دولت سوریه از ایران در زمینه پدافندی کمک‌ درخواست کند، تمام‌قد به آنان کمک می‌کنیم.

امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، درباره ادعای دولت عربستان برای اعزام نیروی زمینی به شمال سوریه، گفت: سوریه یک کشور بزرگ و اسلامی و صاحب دولت رسمی و ملتی غیور است که بیش از پنج سال است با تروریست‌ها مبارزه می‌کند و حضوری که بدون هماهنگی با دولت این کشور باشد، جز شکست و افتضاح چیزی به بار نمی‌آورد.

دیدار فرماندهان و کارکنان نهاجا با فرمانده کل قوا

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن دشمن شکن و مأیوس کننده بدخواهان خواهد بود

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار فرماندهان و جمعی از پرسنل نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی، 22 بهمن و انتخابات را دو عید پرمضمون ملت ایران خواندند و با تأکید بر حضور چشمگیر و دشمن شکن مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال افزودند: حضور همگانی مردم در انتخابات 7 اسفند نیز، به عنوان خونی تازه، عزت و اقتدار ایران و نظام را بیمه می کنند و اهداف دشمن حیله گر غدار را خنثی می کنند. 
ایشان با تجلیل از حضور مردمی در مراسم 22 بهمن هر سال خاطرنشان کردند: حضو مردم در راهپیمایی 22 بهمن در سی و هفت سال گذشته، حضور جسمی همراه با اراده و عزم و محبت و پشتیبانی بوده است و امسال نیز به فضل الهی حضور مردم در خیابانها، چشمگیر و دشمن شکن و مأیوس کننده بدخواهان خواهد بود. 
حضرت آیت الله خامنه ای برگزاری راهپیمایی 22 بهمن را تکرار شادمانه عید انقلاب دانستند و با تأکید بر اینکه چنین مراسم مردمی مستمری در جهان بی نظیر است، افزودند: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، مردم در هر شرایطی اعم از شرایط سخت جوی و در دل مشکلات، همواره در مراسم عید انقلاب در 22 بهمن حاضر بوده اند. 

جنگنده "جی10" در راه ایران؟ + تصاویر

 اخیرا گمانه زنی‌هایی در  برخی رسانه های خارجی  درباره خرید جنگنده "جی 10"  ساخت جمهوری خلق چین مطرح شده است.
جنگنده   جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین روابط دیپلماتیک گسترده‌ای در ادوار مختلف با یکدیگر داشته‌اند و بر توسعه روابط در همه زمینه‌ها از جمله اقتصادی، سیاسی و نظامی تأکید می‌کنند.
 
ادامه مطلب ...

سرلشگر شهید علی اقبالی دوگاهه

افسران - سرلشگر شهید علی اقبالی دوگاهه

ما ایرانی ها همه تام کروز رو می شناسیم ولی قهرمانان ایران رو نمی شناسیم این داستان فیلم نیست واقعی است. می خوام با قهرمان واقعی وطن پرست گمنام ایرانی آشنا بشید و اینکه چطور برای ایران جان داد.

   

ادامه مطلب ...

سرلشگر شهید علی اقبالی دوگاهه

افسران - سرلشگر شهید علی اقبالی دوگاهه

ما ایرانی ها همه تام کروز رو می شناسیم ولی قهرمانان ایران رو نمی شناسیم این داستان فیلم نیست واقعی است. می خوام با قهرمان واقعی وطن پرست گمنام ایرانی آشنا بشید و اینکه چطور برای ایران جان داد.

   

ادامه مطلب ...

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران انتخابات:

دست اندرکاران برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی صبح امروز با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

 

ادامه مطلب ...

کسی را انتخاب کنید که ....

افسران - کسی را انتخاب کنید که ....

تاریخ : پنج‌شنبه 1 بهمن 1394 | 12:41 ق.ظ | چاپ | نویسنده: طاهر