کاریکاتور/"آبونمان" غایب، "هزینه‌خدمات‌مستمر"حاضر!

تاریخ : چهارشنبه بیستم دی ۱۳۹۶ | 9:25 | نویسنده : اسکندری

آبونمان با اسم جدید به قبوض گاز برگشت؛ دعوا بر سر یک اسم بود؟ / دریافت آبونمان در قبوض گاز که از سوی دیوان عدالت اداری غیرقانونی اعلام شده بود، با تغییر نام به "هزینه خدمات مستمر" ، در قبوض جدید گاز از مشترکان دریافت شد.

کاریکاتور/

چرا روحانی در کنگره بزرگداشت آیت‌الله هاشمی شرکت نکرد؟

تاریخ : چهارشنبه بیستم دی ۱۳۹۶ | 10:18 | نویسنده : اسکندری

محمد هاشمی

محمد هاشمی برادر مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در کنگره بزرگداشت رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت:‌ هاشمی رفت اما فرهنگ و خطی مشی او به عنوان اعتدال در فضای سیاسی کشور نهادینه شده است.

هاشمی افزود: مسیر اعتدال و مسیر هاشمی ادامه‌دهنده بزرگان دین اسلام و ایران است.

برادر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یادآور شد:‌ آیت‌الله هاشمی در دوران عمر مفید خود ثابت کردند جز برای عظمت اسلام و سرافرازی ایران نکوشیدند و حاضر بود در این مسیر همه مسائل را نیز تحمل کنند.

وی تاکید کرد: امروز یک سال است که آن عزیز را در میان نداریم اما با انبوهی از اسنادی که از کردار و گفتارش به جای مانده است، آیندگان بزرگی و بصیرت او را خواهد شناخت.

هاشمی همچنین در خصوص حضور روحانی در این مراسم گفت: بنا به دلایلی که نمی‌دانیم، دو سه روز قبل از دفتر رییس جمهور اطلاع دادند که ایشان در کنگره حضور پیدا نمی‌کنند.


انتشار ۳۱هزار توئیت از عربستان و دعوت سعودی‌ها به #تظاهرات_سراسری در ایران

تاریخ : چهارشنبه سیزدهم دی ۱۳۹۶ | 0:37 | نویسنده : اسکندری
نقشه

توئیتر در بخش trendsmap اعلام می‌کند که در ۲۴ ساعت گذشته ۳۱هزار و ۵۰۰ توئیت با هشتگ تظاهرات سراسری از عربستان منتشر شده و سعودی‌ها این‌گونه مردم ایران را دعوت به برپایی تجمع کرده‌اند.


لیدر ها و عناصر اصلی آشوب ها تحویل مراجع قضایی شدند

تاریخ : چهارشنبه سیزدهم دی ۱۳۹۶ | 0:37 | نویسنده : اسکندری

فرمانده هان انتظامی استان ها و شهرستان ها با مخلان امنیت مردم با قتدار برخورد کنند

  سردار اشتری فرمانده ناجا با اشاره به آشوب های رخ داده در برخی شهرهای کشور اظهار کرد: به تمامی فرماندهان انتظامی استان ها و شهرستان ها ابلاغ شده است ضمن هوشیاری و خویشتن داری با اشرافیت اطلاعاتی توام با اقتدارکامل، با رصد و پایش آنی از فضای مجازی و واقعی با مخلان امنیت و غارتگران اموال شخصی و عمومی مردم برخورد و صف آنان را از اغتشاشگران جدا کنند.

وی افزود:پلیس هرگز اجازه نخواهد داد که آرامش و امنیت مردم خدشه دار شود و از مردم فهیم و شهروندان گرامی به سبب همکاری خوبشان با پلیس تشکر می کنم.

فرمانده ناجا تاکید کرد:مردم مراقب سناریو های کشته سازی در حوادث که جزء راهبردهای دشمن است باشند.

سردار اشتری ادامه داد:اکثر دستگیر شدگان دغدغه معیشتی نداشتند و لیدرها و عناصر اصلی تحویل مراجع قضایی شدند و در حال حاضر همه چیز تحت کنترل است و انشالله کما فی السابق روزگار خوب تر در سایه امنیت کامل خواهیم داشت.


شهادت همرزم شهید حججی به دست آشوب‌گران +عکس

تاریخ : چهارشنبه سیزدهم دی ۱۳۹۶ | 0:43 | نویسنده : اسکندری

 پاسدار سجادشاه سنایی طی درگیری های دیشب(دوشنبه) در کهریزسنگ نجف آباد با شلیک مستقیم آشوب گران به شهادت رسید. آشوب گران با سوءاستفاده از شرایط به وجود آمده، با اسلحه شکاری اقدام به شلیک به ‌سمت نیروهای انتظامی و امنیتی کردند که منجر به زخمی شدن چند نفر و شهادت شهید شاه سنایی شد.

شهادت همرزم شهید حججی به دست آشوب‌گران +عکس

شهید سجاد شاه‌سنایی از پاسداران نیروی هوافضای سپاه پاسداران و از همرزمان شهید حججی بود و در این حادثه بر اثر شلیک مستقیم به شهادت رسید. این شهید 30 ساله بود و دو فرزند 2 و 5 ساله پسر از خود به یادگار گذاشت.


کاریکاتور/ پرواز لاشخورهای‌سیاسی در آسمان ایران!


تاریخ : چهارشنبه سیزدهم دی ۱۳۹۶ | 0:52 | نویسنده : اسکندری

گاردین: لاشخورهای سیاسی در آسمان ایران به پرواز درآمدند / امید مقامات آمریکایی، رژیم صهیونیستی و آل‌سعود برای تضعیف ایران در حوادث اخیر ناپخته و مداخله جویانه است و فقط از افزایش تنش‌ها در منطقه گواهی می‌دهد

کاریکاتور/ پرواز لاشخورهای‌سیاسی در آسمان ایران!

مراسم ختم امیرسرتیپ موسوی قویدل برگزار شد

تاریخ : چهارشنبه سیزدهم دی ۱۳۹۶ | 0:55 | نویسنده : اسکندری

مراسم ختم مرحوم موسوی قویدل برگزار شد

  مراسم ختم امیرسرتیپ دوم بازنشسته «سید علی‌اکبر موسوی قویدل» از فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس  عصر  روز (سه شنبه، ۱۲ دی ماه) در مسجد الرضا (ع) خیابان خرمشهر تهران برگزارشد.

در این مراسم امیرسید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر ابراهیم گلفام رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، امیر حمیدرضا گرامی رییس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، امیر احمدرضا پوردستان رییس مرکز مطالعات راهبردی آجا  و جمعی از فرماندهان آجاحضور داشتند. 


کاریکاتور/ آرزوهای به گور رفته!!!


تاریخ : چهارشنبه سیزدهم دی ۱۳۹۶ | 0:55 | نویسنده : اسکندری

رسانه‌های آل سعود از حوادث اخیر در برخی نقاط ذوق‌‌زده شده و رویاهای تعبیرنشده خود درباره انقلاب اسلامی را با ایجاد هشتگ‌هایی دنبال می‌کنند و در فضای مجازی با ایجاد هشتگ‌هایی همچون «ایران تتحرر من الطغیان، سننقل المعرکه الی ایران(جنگ را به داخل ایران منتقل خواهیم کرد)و ...» و انتشار ویدئویی که محمد بن سلمان ولیعهد آل سعود از انتقال جنگ به داخل ایران سخن گفته بود، خود آتش‌بیار معرکه شده. این در حالی است که عربستان سعود در باتلاق یمن دست و پا می‌زند.

کاریکاتور/ آرزوهای به گور رفته!!!

امام خامنه ای در دیدار دست‌اندرکاران کنگره بزرگداشت ۱۲هزار شهید آذربایجان غربی:
رهبر انقلاب اسلامی تأکید کردند: نباید اجازه داد در اثر برخی جلوه‌های کاذب یاد شهیدان فراموش و کهنه شود و فعالیت‌هایی همچون کنگره شهدا پادزهر آن توطئه و حرکت مسموم است.همه باید توجّه کنند به این مسئله که مسئله‌ی یاد شهیدان، یک مسئله‌ی محلّی و منطقه‌ای و مخصوص یک مردم خاص و زمان خاصّی نیست؛ همیشه به این احتیاج داریم و نباید اجازه بدهید که این یاد مندرس بشود.
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۲۶۷۸۵
به گزارش گرداب به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران کنگره ۱۲ هزار شهید استان آذربایجان‌غربی که در تاریخ ۳۰ مهر ۹۶ برگزار شده بود، صبح امروز در محل این همایش در ارومیه منتشر شد.
 
ادامه مطلب ...

سرلشکر صفوی از ناوشکن دماوند بازدید کرد

تاریخ : دوشنبه یازدهم دی ۱۳۹۶ | 9:52 | نویسنده : اسکندری

سرلشکر صفوی از ناوشکن دماوند بازدید کرد

 سردار سرلشکر پاسدار سیدیحیی رحیم‌صفوی مشاور عالی و دستیار فرماندهی معظم کل قوا به همراه جمعی از دانشجویان دانشگاه دفاع ملی و دانشگاه تربیت پاسدار امام حسین(ع) با حضور در ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع) نداجا (انزلی) از ناوشکن تمام ایرانی دماوند بازدید کردند.

امیر دریادار دوم باقری فرمانده ناوگان شمال و و منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع) نداجا(انزلی) در ابتدای نشست با سردار سرلشکر پاسدار سید رحیم صفوی و جمعی از دانشجویان دانشگاه دفاع ملی و دانشگاه تربیت پاسدار امام حسین(ع) گفت: اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با حضور کارکنان ولایت مدار ناوگان شمال در دریای خزر الحمدالله برقرار شده است و این موضوع جز با اتکا به ایزد منان واطاعت امر از ولایت فقیه میسر نمی‌شد.

وی افزود: ظرفیت‌ها وتوانمندی‌های نیروی دریایی راهبردی در سال‌های اخیر طبق منویات مقام معظم رهبری روبه جلو بوده و به پشرفت‌های آن روز به روز افزوده‌تر می‌شود.


امریکایی‌ها با بهانه حضور ایران در یمن قصد دارند بر شکست‌های خود سرپوش بگذارد

تاریخ : دوشنبه یازدهم دی ۱۳۹۶ | 10:41 | نویسنده : اسکندری

امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران   با اشاره با این که دوران دفاع مقدس برای ما پر از درس است، اظهار کرد: باغ موزه دفاع مقدس نماد این دوران بزرگ است و انسان را به یاد آن دوران می‌اندازد که تمام دنیا جمع شده بودند تا به انقلاب مردم ایران خدشه وارد کنند، اما جوانان این مملکت از مرد و زن ایستاند و آن‌ها را از این مملکت بیرون ریختند.

فرمانده کل ارتش ادامه داد: این باغ موزه به ما یادآوری می‌کند ما می‌توانیم مانند دوران دفاع مقدس مستقل در مقابل همه دنیای کفر ایستادگی کنیم و انقلاب را به طرف آرمان‌هایی که امام راحل (ره) تبیین کردند حرکت دهیم.

وی درمورد اصرار آمریکا برای این که حضور ایران را در جنگ یمن ثابت کند گفت: آمریکایی‌ها باید به نحوی بر شکست‌های منطقه‌ای خود سرپوش بگذارند.

باید با همبستگی و اتحاد ملی، فتنه‌های بیگانگان را ناکام بگذاریم

تاریخ : دوشنبه یازدهم دی ۱۳۹۶ | 12:0 | نویسنده : اسکندری

باید با همبستگی، اتحاد و انسجام ملی، توطئه ها و فتنه‌های بیگانگان را ناکام بگذاریم

 به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع؛ امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروی مسلح در جمع مدیران و کارشناسان وزارت دفاع با اشاره به حوادث چند روز اخیر در کشور اظهار کرد: باید با همبستگی، اتحاد و انسجام ملی، توطئه ها و فتنه‌های بیگانگان را ناکام بگذاریم.

وی با بیان اینکه با آرامش، امنیت و نظم در چارچوب قانون می توان مطالبات را پیگیری کرد، افزود: مردم عزیزمان طی چهار دهه گذشته به خوبی نشان داده‌اند که همواره با تاکید بر روشهای قانونی، پیگیر حقوق حقه خود بوده و خواهند بود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه در شرایط کنونی تمامی دشمان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران کمر همت خود را برای تحریک مردم و تهییج آنها به تجمع و ایجاد ناآرامی بسته‌اند، تصریح کرد: استکبار جهانی و دشمنان کشورمان، ایرانی ناامن و بی ثبات را در سر می پرورانند.


سوء‌استفاده رسانه‌های معاند از تجمع مردم مشهد مقدس

تاریخ : جمعه هشتم دی ۱۳۹۶ | 0:12 | نویسنده : اسکندری
شبکه بی بی سی

جمعی از مردم در اعتراض به مسائل و مشکلات معیشتی در میدان شهدا مشهد مقدس تجمع کردند، در این تجمع مردم با سر دادن شعارهایی چون "یک اختلاس کم بشه مشکل ما حل میشه" و... خواهان پیگیری مسئولان در عمل به وعده‌ها و مبارزه جدی‌تر با فساد شدند.

خبرنگاران حاضر در صحنه گزارش داده‌اند ‌پلیس که در تعامل با مردم زمینه را برای تداوم این تجمع فراهم کرده بود مجبور به درخواست پایان ‌تجمع شد که با همراهی عموم مردم این تجمع در مدت کوتاهی به پایان رسید.

براساس این گزارش، خواسته اصلی مردم در این تجمع توجه مسئولان به حل مشکلات معیشتی و مبارزه با فساد بود.

گفتنی است رسانه‌های معاند از آغاز این تجمع، با  انتشار خبرهایی کاملا کذب به دنبال سوءاستفاده از این تجمع بودند.


چه کسانی مخاطب سخنان و هشدارهای رهبری بودند؟

تاریخ : جمعه هشتم دی ۱۳۹۶ | 0:24 | نویسنده : اسکندری
رهبرانقلاب

با انتشار سخنان رهبر انقلاب، گمانه‌زنی‌ها درباره مخاطب اصلی سخنان ایشان در این سخنرانی آغاز شد و بسیاری بر سر مخاطب اصلی بیانات امروز ایشان، اتفاق نظر داشتند.

https://www.mashreghnews.ir/news/814107/ - 


برچسب‌ها: اخبار روزجنگ روانی روحانی رهبر انقلاب سیاه نمایی محمود احمد 

قدرت روی آبی که زیر آب هم وجود دارد


تاریخ : جمعه هشتم دی ۱۳۹۶ | 0:49 | نویسنده : اسکندری

نیروهای مسلح ایران پس از به رخ کشیدن قدرت نظامی خود در هوا و دریا؛ این بار به سراغ ساخت انواع زیردریایی‌ها رفته‌اند.

قدرت روی آبی که زیر آب هم وجود دارد

واشنگتن و تل‌آویو باید به ناچار به قدرت ایران اعتراف کنند

تاریخ : شنبه نهم دی ۱۳۹۶ | 8:10 | نویسنده : اسکندری

 به نقل از ریانووستی، «الکسی پودپروزکین»، رئیس مرکز مطالعات نظامی و سیاسی روسیه، گفت همکاری آمریکا و رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از گسترش حضور ایران در منطقه، بی‌تاثیر خواهد بود.

او در گفتگو با خبرگزاری «ریانووستی» گفت: آمریکا و اسرائیل با هم به توافق رسیده‌اند که از همه ابزار‌ها و امکانات خود در منطقه و جهان برای جلوگیری از تبدیل شدن ایران به رهبر منطقه بهره بگیرند.

ریانووستی به نقل از این تحلیلگر سرشناس روس افزود: در اتاق‌های فکر آمریکا و اسرائیل، به این نتیجه رسیده‌اند که اگر جلوی گسترش حضور ایران در منطقه گرفته نشود، این کشور بزرگ‌ترین تهدید برای منافع آمریکا و اسرائیل خواهد بود.

پودپروزکین افزود: برای آمریکا و اسرائیل دو حالت برخورد با ایران قابل تصور است؛ نخست آنکه خود تلاش کنند جلوی گسترش حضور و قدرت یابی ایران را بگیرند و دوم آنکه از کشور‌های عرب منطقه کمک بگیرند.


برچسب‌ها: اخبار روزایرانآمریکاروسیهاسرائیل 

ادامه مطلب

حمله نتانیاهو به ظریف به دلیل تبریک کریسمس به مسیحیان


تاریخ : شنبه نهم دی ۱۳۹۶ | 8:18 | نویسنده : اسکندری

حمله نتانیاهو به ظریف به دلیل تبریک کریسمس به مسیحیان

  به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (جمعه) با انتشار یک پیام ویدئویی، از توئیت «محمد جواد ظریف» وزیر خارجه ایران در تبریک کریسمس به مسیحیان انتقاد کرد.

بر این اساس، ظریف هفته گذشته در توئیتر خود مراسم جشن کریسمس و سال نو میلادی را به تمام مسیحیان جهان تبریک گفته بود. نتانیاهو با بیان اینکه وقتی جوانان ایران به توئیتر دسترسی ندارند، چه فکری قرار است درباره این توئیت داشته باشند، گفت با این وجود، مقامات عالی‌رتبه ایران به آن دسترسی دارند.

وی سپس با طرح ادعای مضحکی درباره تبعیض علیه مسیحیان در ایران، مدعی شد: «تصور کنید زمانی که با آرامش در خانه و در جمع خانواده خود نشسته و مشغول عبادت هستید، ناگهان گروهی از نیروهای مسلح وارد شده و شما را به زندان منتقل می‌کنند.»


حماسه 9دی بساط فتنه خطرناک پس از انتخابات 88 را در هم پیچید

تاریخ : شنبه نهم دی ۱۳۹۶ | 8:34 | نویسنده : اسکندری

حماسه 9دی بساط فتنه خطرناک پس از انتخابات سال 88  را در هم پیچید

   سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی، پیامی صادر کردند. 

متن این پیام به شرح زیر است:

فرا رسیدن سالروز حماسه 9 دی ماه سال 1388 و حضور عاشورایی، فراگیر و تاریخ‌ساز مردم ولایتمدار ایران اسلامی در صحنه دفاع از انقلاب ارزش‌های دینی و ولایت فقیه در برابر فتنه‌گران آمریکایی را گرامی می‌دارم؛ حماسه بزرگ و معناداری که بساط فتنه خطرناک پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری و هتاکان به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در عاشورای حسینی را در هم پیچید و بصیرت و هوشمندی مثال‌زدنی ملت ایران را به رخ جهانیان کشاند.


۹ دی یکی از ماندگارترین حرکت‌های بعد از انقلاب اسلامی است

تاریخ : شنبه نهم دی ۱۳۹۶ | 8:43 | نویسنده : اسکندری

۹ دی ماه یکی از ماندگارترین حرکت‌های بعد از انقلاب اسلامی است

  ارتش جمهوری اسلامی ایران در آستانه سالروز نهم دی در بیانیه ای تاکید کرد: مردمِ بصیر، آگاه و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور حماسی و وحدت بخش، در 9 دی سال 88 ضمن اعلام پای بندی خود به آرمان های انقلاب اسلامی و تبعیت از ولایت فقیه، طومار فتنه را در هم پیچیده و انزجار خود را از توطئه های فتنه گران و حامیان داخلی و خارجی آن ها به نمایش گذاشتند.

متن کامل بیانیه ارتش جمهوری اسلامی ایران به این شرح است:

حماسه نهم دی ماه 88 و حضور پرشور و حماسی مردم انقلابی، قهرمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی در راهپیمایی عظیم آن روز، اوج بصیرت و آگاهی مردم ولایتمدار کشور در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی، امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) محسوب می شود.

نهم دی ماه بدون شک یکی از بزرگترین، تاثیرگذارترین و ماندگار ترین حرکت های بعد از انقلاب اسلامی است که در آن ملت ایران با هوشیاری کامل انزجار خود را از دشمنان داخلی و خارجی و همچنین عوامل فتنه به نمایش گذاشتند.

جدیدترین سامانه موشکی دریایی یمن

تاریخ : شنبه نهم دی ۱۳۹۶ | 8:49 | نویسنده : اسکندری

 ارتش یمن در ماه های اخیر به پیشرفت های چشمگیری در زمینه تسلیحات موشکی دست یافته است و اخیرا از جدیدترین سامانه موشکی دریایی خود به نام "المندب" رونمایی کرد.

این موشک با سرجنگی تقویت شده توان هدف قرار دادن کلیه کشتیها وشناورهای نظامی ارتش های سعودی و امارات مستقر در بنادر یمن را دارا می باشد.