داعش به کردستان عراق پناه آورد+عکس

تاریخ : سه شنبه یازدهم مهر ۱۳۹۶ | 11:33 | نویسنده : اسکندری

به‌دنبال پیشروی‌های امروز رزمندگان عراقی در اطراف شهر الحویجه، صدها تن از عناصر داعش با فرار از منطقه خود را به یکی از پایگاه های شبه نظامیان کرد در منطقه داقوق تسلیم کرده اند! این در حالی است که در جریان عملیات نیروهای عراقی در شهر شیعه و ترکمان نشین تلعفر در شمال استان نینوی این کشور نیز بیش از 500 تروریست تکفیری داعشی خود را به شبه نظامیان کرد پیشمرگه تسلیم و تصاویر متعددی از آنها منتشر شده بود.

مقامات استان کردستان عراق تا کنون حاضر به تحویل این تروریست‌ها نشده و بر اساس اطلاعات موثق بخش اعظم آنها توسط آمریکا و ترکیه به مناطق امن در سوریه یا لیبی، مصر و افغانستان منتقل شده اند. پیش از این بالگردهای آمریکایی بارها طی عملیات های هلی‌برن اقدام به انتقال فرماندهان و اعضای داعش از سوریه و عراق به مناطق امن کرده اند. الحویجه کرکوک آخرین دژ نظامی داعش در عراق می باشد.


برچسب‌ها: اخبار روزارتش عراق پیشمرگه تحولات عراق تحولات منطقه دا 

استقبال رسمی سرلشکر باقری از رئیس ستاد ارتش ترکیه

تاریخ : دوشنبه دهم مهر ۱۳۹۶ | 10:55 | نویسنده : اسکندری

رئیس ستاد ارتش ترکیه مورد استقبال رسمی رئیس ستادکل نیروهای مسلح کشورمان قرار گرفت.

  حلوصی آکار رئیس ستاد ارتش ترکیه دقایقی پیش در تهران مورد استقبال رسمی سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح کشورمان قرار گرفت.

رئیس ستاد ارتش ترکیه که شب گذشته وارد تهران شده است، قرار است  در دیدار با سرلشکر باقری  در رابطه با مسائل دوجانبه و منطقه‌ای گفت‌وگو و تبادل نظر کند.

 

هواپیمای «لاکهید یو-۲ » در برد موشک صیاد-۳ ایران قرار دارد

تاریخ : سه شنبه چهارم مهر ۱۳۹۶ | 10:16 | نویسنده : اسکندری
موشک صیاد-3

ماهنامه ارتش آمریکا نوشت: سرمایه گذاری ایران در ساخت موشک‌ها مبین این نکته است که مقام‌های نظامی این کشور نمی‌خواهند تنها به تجهیزات ساخت روسیه متکی باشند.

ادامه مطلب

یهودیان حسابشان را از صهیونیست‌ها جدا کنند


تاریخ : دوشنبه دهم مهر ۱۳۹۶ | 10:4 | نویسنده : اسکندری

یهودیان حسابشان را از صهیونیست‌ها جدا کنند/ اگر جنگی آغاز شود فرصت ترک فلسطین را هم ندارند

سید حسن نصرالله

دبیر کل حزب‌الله لبنان در روز عاشورا برای عزاداران حسینی در جنوب بیروت سخنرانی کرد و بشدت درباره آغاز هر جنگ جدیدی به رژیم صهیونیستی هشدار داد.

اگر جنگی آغاز شود، اسرائیل ارزیابی دقیقی از آن نخواهد داشت.

طرح واقعی آمریکا تجزیه منطقه است.مردم یمن پیروزی نهایی خواهند بود