چگونه فیسبوک را هک و اسکریپت بکدور شخص دیگری را در آن پیدا کردم

به عنوان کسی که تست نفوذ انجام می دهد، آسیب پذیری های سمت سرور را به آسیب پذیری های سمت کلاینت ترجیح می دهم. چرا؟ چون کنترل سرور و به دست آوردن Shellبسیار بهتر است!!
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۲۲۵۵۸

گروه ترجمه گرداب؛ پایگاه رسانه ای گرداب جهت اطلاع و افزایش دانش و سواد فضای مجازی مخاطبان خود و به ویژه دانشجویان، پژوهشگران و تصمیم گیران این عرصه، مطالب مهم رسانه های خارجی را ترجمه و منتشر می نماید. بدیهی است انتشار این مطالب، لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست. هدف از انتشار متن زیر، آگاهی بخشی نسبت به آسیب پذیری شبکه های اجتماعی است.


پیش گفتار گرداب

در دنیای مجازی نسبت به دنیای حقیقی خطرات بیشتری وجود دارد. برای اینکه امنیت دنیای مجازی تضمین شود باید اقداماتی روی سرورها و سایت ها انجام شود تا منافذ نفوذ هکرها شناخته شود و جلوی آنها گرفته شود؛ به مجموعه این اقدامات به آنها تست نفوذ گفته می شود.

چگونه فیسبوک را هک و اسکریپت بکدور شخص دیگری را در آن پیدا کردم/منتشر نشود

برای تست نفوذ باید روش های هک را روی هدف مورد نظر پیاده کرد. بر ین اساس پنج مرحله هک قانونمند وجود دارد که شامل موارد زیر می شود:

· شناسایی

· اسکن

· ایجاد دسترسی

· حفظ دسترسی 

. از بین بردن رد پاها و لاگ های سیستم

 

ادامه مطلب ...

جزئیات اقدامات و ماموریت‌های کلاه‌سبزها

فرمانده تیپ 65 نوهد همچنین با اشاره به سطح آمادگی این تیپ با تأکید بر اینکه تیپ تحت فرماندهی او همیشه آماده اجرای مأموریت است، خاطرنشان کرد: تیپ 65 ویژه هوابرد نزاجا همواره در همه رزمایش‌هایی که در نیروی زمینی انجام می‌شود حضور دارد و هر لحظه که به این نیرو نیاز باشد، آماده فعالیت است.

نعمتی با بیان اینکه در تیپ 65 در مجموع 11 مهارت به کارکنان ارتش آموزش داده می‌شود، خاطرنشان کرد: این آموزش‌ها در قالب کمیته‌های آموزشی با عناوین چتربازی، غواصی، کوهستان، جنگ‌افزار، مخابرات و رهایی گروگان ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین علاوه بر این کمیته‌ها، آموزش عملیات در کویر، جنگل و کوهستان و غواصی از جمله مأموریت‌هایی است که تیپ 65 نوهد در آموزش به کارکنان خود بر عهده دارد.

فرمانده تیپ 65 نوهد در ادامه با اشاره به انتخاب تیم هوابرد کشورمان در مسابقات نظامی بین‌المللی روسیه به عنوان تیم برتر اراده آهنین از سوی وزیر دفاع روسیه خاطرنشان کرد: در جریان مسابقات نظامی روسیه 2016 داوران با در نظر گرفتن آیتم‌هایی از جمله نظم عملیاتی، عدم بروز خطای عملیاتی و همچنین انضباط و همکاری تیمی در میان تیم‌های مختلف شرکت‌کننده در مسابقات، ایران را به عنوان تیم برتر اراده آهنین انتخاب کردند و این عنوان از سوی وزیر دفاع روسیه به نمایندگان کشورمان اعطا شد.

دیابت را با این معجون از بین ببرید

کاهش سطح قند خون با این درمان شفابخش
یک عدد تخم مرغ را آب پز و سپس پوست آن را جدا کنید سپس با استفاده از چنگال چند سوراخ در آن ایجاد کنید. تخم مرغ را در یک کاسه قرار داده و جوهر سیب را بر روی آن بریزید، این تخم مرغ شب تا صبح باید در این حالت باقی بماند و صبح آن را مصرف کنید. سپس یک لیوان آب گرم که یک قاشق غذا خوری اسید مالیک در آن حل شده بنوشید.
 
تخم مرغ آب پز  میان وعده فوق العاده سالمی بوده و می توان آن را به منظور تامین پروتئین مورد نیاز بدن به سالاد مورد علاقه خود اضافه کنید. با  اضافه کردن تخم مرغ آب پز به رژیم غذایی خود چربی های خوب وارد بدنتان شده وسلامت قلبتان حفظ می شود. این ماده غذایی حاوی ویتامین های ضروری است که می تواند به شما کمک کند از سلامت چشم های خود محافظت کرده و استخوان هایتان محکم و قوی شود.
 
گفتنی است، اسید مالیک یا جوهر سیب در سیب درختی، به‌خصوص سیب نارس و میوه‌های دیگر وجود دارد .صنایع غذایی این ماده را در مخلوط نوشیدنی‌های خشک ، نوشابه‌های گازدار ، ژله‌ها وبه عنوان یک افزودنی  و ماده نگهدارنده استفاده می کنند.
 
منبع:fhfn.org

با این مواد غذایی بیماری قلبی عروقی را از خود دور کنید

فرحبخش با بیان اینکه نسبت کلسترول خوب به بد ( LDL) مهم است، افزود: در صورتی که این نسبت زیر3 باشد، می توان آن را عدد قابل قبولی تلقی کرد در غیر این صورت فرد در معرض بیماری های قلبی عروقی قرار می گیرد.
 
وی در خصوص رابطه کلسترول خوب با فعالیت بدنی اضافه کرد: (HDL) بیش از اینکه با تغذیه در ارتباط باشد، رابطه تنگاتنگی با فعالیت بدنی دارد و در ورزشکاران و افرادی که فعالیت بدنی روزانه دارند به مراتب ببیشتر است.
 
این متخصص تغذیه با اشاره به مواد غذایی که می توانند میزان کلسترول خوب را افزایش می دهند، اذعان کرد: مصرف  مواد غذایی چون روغن های ماهی، مغزها، ماهی های چرب،  غذاهای دریایی و روغن زیتون کمک شایانی به این امر کرده  و موجب کاهش بیماری هایی قلبی عروقی می شوند.

روایت اشک‌های خلبان شهید عباس بابایی در محضر امام خمینی(ره)

 
سردار علی فضلی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و جانشین سازمان بسیج مستضعفین درباره خاطره خود از دیدار شهید بابایی با حضرت امام راحل روایت می‌کند:

«آن روزها(سال 1364) ما عملیات بزرگی نداشتیم. شرایط سختی حاکم شده بود و ناگزیر به انجام عملیات‌های کوچک و محدود بسنده کرده بودیم. در آن جلسه، برادر «محسن رضایی» فرمانده سپاه در آن زمان گزارشی خدمت حضرت امام ارئه کرد و امام چند جمله‌ای با این مضمون فرمود که: «عزیزان من! هر شب به دشمن هجمه کنید و خواب را از چشم دشمن بگیرید. به دشمن امان ندهید.»

در همان جلسه، عزیزی را دیدم که در صف اول نشسته و شانه‌هایش می لرزد. چهره‌اش از پشت سر قابل تشخیص نبود. رنگ لباسش قدری با یونیفرم ما تفاوت داشت و موی سرش کوتاه بود. ما آن روزها کلاه نداشتیم، ولی او کلاهی هم بر سر گذاشته بود. با بیانات امام شانه‌هایش می لرزید و داشت به نوعی عشق بازی می‌کرد. من به حال او غبطه خوردم و پیش خود گفتم، خدایا! این کجاست و ما کجاییم. چه احوال خوشی دارد.

حقیقتاً غبطه خوردم، ولی هنوز نمی‌دانستم کیست. یک لحظه نیم نگاهی به اطراف انداخت. دیدم عجب! این کسی نیست غیر از برادر شهیدم، «عباس بابایی»، فرمانده عملیات نیروی هوایی ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران.

جلسه که تمام شد، رفتم جلو و با این عزیز بزرگوار معانقه کردم.

روزی خبردار شدم که اسم‌شان برای زیارت خانه خدا درآمده و باید همراه همسر محترمشان برای حج تمتع شرفیاب شوند، ولی به همسرشان گفته‌اند، شما بروید و حج به جا آورید،من هم انشاءالله در جبهه حج به جا خواهم آورد. شما بروید مکه، من هم می‌روم جبهه.

این اتفاق افتاد و همسرشان عازم مکه شدند. شهید بابایی هم عازم جبهه شدند و روز عید قربان،هنگام انجام عملیات‌های پی درپی و پشتیبانی از رزمندگان اسلام، هواپیمایشان مورد اصابت قرار گرفت و در راه خدا به شهادت رسیدند.»

کاخ تباهی!

افسران - کاخ تباهی!
چون امام علی(ع) وارد کوفه شد، گفتندش: کجا فرود می‌آیی؟ آیا به قصر حکومتی می‌روی؟ فرمود: نه! ولی در رُحْبه (میدان شهر و توقفگاه عمومی) توقّفی خواهم داشت. 
چون خستگی‌اش درآمد، به وی گفتند: در کدام قصر حکومتی اقامت می‌کنی؟
گفت: «قَصْرُ الْخَبَالِ لاَ تُنْزِلُونِیهِ.» 
مرا در کاخ تباهی اقامت مدهید.
سپس در خانه [خواهرزاده‌اش] جَعْدة‌بن هُبَیْره مَخْزومی منزل کرد.


:خوی کاخ نشینی مسئولین=سرطان بدخیم انقلاب! و این سرطان بدخیم از طریق رانت خواری های ویژه و فیشهای نجومی خودش را نمایان 
شده  است هوشیاران انقلاب بهوش باشند بنظر میرسد بدلیل غفلت  بخشی از انقلاب در دست نا اهل افتاده است

حزب‌‌الله اینک یک قدرت نظامی منطقه‌ای و ارتشی کلاسیک است

«الیاس هانا» ژنرال بازنشسته لبنان و مدرس دانشگاه آمریکایی بیروت در این زمینه گفت: «حزب الله در سال 2006  یک گروه شبه نظامی بود اما اینک ارتشی کلاسیک است.»

 این روزنامه با اشاره به درگیری‌های حزب الله و اسرائیل نوشت: حزب الله لبنان 10 سال قبل 4000 موشک برد کوتاه را به اسرائیل شلیک کرد اما اینک این گروه 100 هزار راکت چون جنگ افزارهای برد متوسط با کلاهک‌های جنگی بزرگتری که قادرند هر نقطه از اسرائیل را هدف قرار دهند، دارد.

فرماندهان ارشد اسرائیلی در این باره گفتند: «حزب الله تهدیدی بسیار بزرگتر به نسبت 10 سال قبل علیه اسرائیل است و تهدیدهای حماس در غزه به نسبت حزب الله بی اهمیت است.»
ژنرال «ایزنکوت» رییس ستاد مشترک اسرائیل در اوایل سال جاری با توجه به ایجاد تاخیر در برنامه‌های اتمی ایران به واسطه برجام، حزب الله را « دشمن اصلی» اسرائیل نام نهاد.

فرماندهان ارشد اسرائیل می‌گویند، حزب الله دهه گذشته دهکده‌های جنوب لبنان را به پایگاه‌های مخفی همراه با پرتاب کنند‌های موشکی مبدل نموده است که بسیاری از آن‌ها از راه دور هدایت می‌شوند.

یکی از فرماندهان چترباز اسرائیل نیز که در نبرد سال 2006 با حزب الله حضور داشت، گفت: «حزب الله یک گروه، سازمان یا جنبش نیست بلکه یک ارتش است. نبرد بعدی با آن‌ها نبرد دشواری و سختی خواهد بود و آن‌ها نیز این را می‌دانند.»

واشینگتن پست در خاتمه این گزارش با اشاره به رجز خوانی‌های طرفین به ذکر سخنان «سایمون ابو فاضل» پرداخت. ابو فاضل تحلیگر لبنانی پیش بینی کرد که در نبرد بعدی حزب الله خسارات سنگینی را بر شهرها، نیروگاه‌ها و فرودگاه‌های اسرائیل وارد می‌کند.»

وی افزود: «موشک‌های حزب‌الله در نبرد جدید با اسرائیل، عذاب آور خواهند بود. این درگیری، نبرد برد و باخت نیست بلکه نبردی با بمباران‌ها و تخریب‌های دو طرفه خواهد بود.»

وبگاه شبکه «بی.‌بی.‌سی» نیز چندی قبل در تحلیلی پیرامون وضعیت نیروهای مقاومت حزب ‌الله لبنان نوشت: در پی جنگ یک ماهه حزب الله لبنان با اسرائیل در جولای 2006، این گروه نظامی با بازسازی خود به یکی از قدرتمندترین گروه‌های شبه نظامی در خاورمیانه مبدل شده است. حزب الله در 10 سال گذشته نه تنها نفوذ داخلی خود را افزایش داده، بلکه در نبرد داخلی سوریه نیز حضور دارد.

بی. بی.سی با اشاره به تغییرات سیاسی در حزب الله نوشت: حزب الله از یک حزب با قدرت محدود به یک وزنه سیاسی نیرومند مبدل شده و در سال 2008 به دنبال برخی فعل و انفعال‌های نظامی توانست در کابینه لبنان حق رای وتو را به‌دست یابد. حزب الله به مدت دو سال از حق وتوی خود استفاده کرد تا مانع انتخاب رییس جمهوری شود که مورد علاقه‌  نبوده،  


تصاویر زیبا از ماه و هواپیماها

در زیر می‌توانید تصاویری را ببینید که از ماه عظیم و هواپیماها در نیمه شب گرفته شده‌اند.
 
تصاویر زیبا از ماه و هواپیماها
 
ادامه مطلب ...

صلابت و اقتدار مولا

افسران - صلابت و اقتدار مولا


تاریخ : یکشنبه سوم مرداد ۱۳۹۵ | 9:6 | نویسنده : اسکندری | 1 نظر

فرمانده....

افسران - ♥فرمانده....

 عراق و شام مقدمه بود تا ایران را زمین‌گیر کنند اما قدرت جمهوری اسلامی آنها را در همان‌جا زمین‌گیر کرد.

کسی که به‌عنوان دفاع از اهل‌بیت(ع) می‌رود در واقع دارد از جامعه و شهرهای خود دفاع می‌کند؛ این دفاع از ایران است.

افسران - تحقیر کرد ***تحقیر کنید


تاریخ : یکشنبه سوم مرداد ۱۳۹۵ | 9:8 | نویسنده : اسکندری | 1 نظر

از طلائی ترین سخنان حضرت آقا

افسران - از طلائی ترین سخنان حضرت آقا


تاریخ : دوشنبه چهارم مرداد ۱۳۹۵ | 11:58 | نویسنده : اسکندری | 1 نظر