سردار سلیمانی و کسانی که لقب "مردی در سایه" را به او می دهند + 33 عکس

  

رسانه های خارجی به دور از دنیای واقعی ،سایه به سایه در "فضای مجازی به دنبال سردار سلیمانی هستند.
به گزارش گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار سرلشکر "قاسم سلیمانی" متولد سال 1336 از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرمانده نیروی قدس سپاه است.  وی اهل شهر "رابر" در استان کرمان است و در طول جنگ هشت ساله ایران و رژیم بعث عراق، فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله بود.

سردار سلیمانی

 
ادامه مطلب ...

رهبر معظم انقلاب در حکمی حجت‌الاسلام رئیسی را به تولیت آستان قدس رضوی منصوب کردند

  

رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت‌الاسلام رئیسی را به تولیت آستان قدس رضوی منصوب کردند.
رهبر معظم انقلاب در حکمی حجت‌الاسلام رئیسی را به تولیت آستان قدس رضوی منصوب کردند؛به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت‌الاسلام سیّد ابراهیم رئیسی را به تولیت آستان قدس رضوی علیه‌السلام منصوب کردند.

متن حکم رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:
 
بسم الله الرّحمن الرّحیم

جناب حجت‌الاسلام آقای حاج سیّد ابراهیم رئیسی دامت برکاته

اکنون که جناب حجت‌الاسلام و المسلمین آقای طبسی رحمةالله علیه پس از سالها تلاش مخلصانه و موفق در خدمتگزاری به بارگاه مبارک و منور حضرت علی‌بن موسی الرضا علیه آلاف التحیه و الثناء به سرای باقی شتافته و در جوار مضجع شریف آرمیده‌اند، جنابعالی را که خود نشأت‌یافته‌ی آن دیار پر برکت، و برخوردار از صلاح و امانت، و کارآزموده در مدیریت‌های کلان می‌باشید، به تولیت آن آستان نورانی و مقدس منصوب می‌کنم و توجه آن جناب را به نکاتی معطوف می‌دارم: 
 
ادامه مطلب ...

آمریکا درباره "حضور نیروهای سپاه در سوریه" چه می‌گوید؟!

  

اخیرا ادعایی از سوی "جان کری" و یک رسانه اسرائیلی مطرح شده است.
آیا سپاه پاسداران  به گزارش  خبرنگار  دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ادعاهای مختلف ضد ایرانی در یک هفته اخیر علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح شده و مقامات آمریکایی و رسانه‌های اسرائیلی به این ادعاها تاکید دارند.

رسانه‌های اسرائیلی درباره موضوعات مختلف در یکسال اخیر موارد مختلفی مطرح کردند که نمونه آن "موشک 27 متری"، "استقرار نیروهای ویژه سپاه در شرق سوریه (استان دیرالزور)" و اخیرا هم "ادعای خروج نظامیان ایران از سوریه" مطرح شده است. 


 
ادامه مطلب ...

همسر امام زمان(عج) کیست؟

  

ابوبصیر از امام صادق(ع) نقل می‌کند که فرمود: گویا می‌بینم که قائم(ع) با خانواده و فرزندانش در مسجد سهله فرود آمده است.
به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسائل پیرامون زندگانی امام زمان(عج) یکی از موضوعات جذاب برای مسلمانان و منتظران آن حضرت است و بسیاری از مردم دوست دارند که از جزئیات زندگی ایشان مانند محل سکونت و یاران او بیشتر بدانند. یکی از موضوعات جذاب برای منتظران مهدی موعود(عج) این است که آیا ایشان ازدواج کرده‌اند یا خیر و آیا فرزندی دارند؟

اظهار نظر کردن در خصوص زندگانی امام زمان(عج) کار آسانی نیست و نمی‌توان در این مورد به یقین رسید، اما در این گزارش قصد داریم احادیث و روایات مطرح شده در این زمنیه را به طور مشروح بیان کنیم. 
ادامه مطلب ...

نمازشب معجزه میکنه

افسران - #نمازشب معجزه میکنه


تاریخ : دوشنبه دهم اسفند ۱۳۹۴ | 0:28 | نویسنده : اسکندری

رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولین دقایق آغاز رأی گیری/

رهبر معظم انقلاب فرمودند: همه مردم با بصیرت و به قصد افزایش اعتبار و عزت ملی در انتخابات شرکت و دشمن را مأیوس کنند.
به گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولین دقایق آغاز رأی گیری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری با حضور در محل صندوق سیار ۱۱۰ در حسینیه امام خمینی (ره)، آراء خود را به صندوق انداختند.

رهبر معظم انقلاب رای خود را در صندوق انداختند

 
ادامه مطلب ...

روباه پیر برای انتخابات امسال نقشه ها دارد...

افسران - روباه پیر برای انتخابات امسال نقشه ها دارد...

چهره های امروز BBC: شاهین نجفی، عبدالکریم سروش، گلشیفته فراهانی، صادق شیرازی، شیرین عبادی و...

"مخازن آمونیاک" اسرائیل در تیررس موشک‌های حزب‌الله + تصاویر

  

"مخازن آمونیاک" بندر "حیفا" نقطه مهمی برای حمله موشکی حزب‌الله است.
به گزارش  خبرنگار  دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ توانمندی موشکی حزب‌الله لبنان نکته‌ای است که رسانه‌ها و مقامات غربی و اسرائیلی به آن اذعان دارند و مقاومت اسلامی  لبنان را جزو 8 تا 10 قدرت برتر موشکی جهان می‌دانند.

**حزب الله بیش از 100 هزار موشک دارد

سردار سرتیپ "حسین سلامی" جانشین فرمانده کل سپاه در این زمینه اظهار داشت:  صدها هزار موشک حزب الله  در زمین کاشته شده و هرجا در سرزمین های اشغالی را لازم باشد هدف قرار می دهد و تا ۲۵  سال اینده اسراییلی وجود نخواهد داشت. 




 
ادامه مطلب ...

حیف بی دقت گذشت ...

 

افسران - حیف بی دقت گذشت ...
 
آیت الله مجتهدی (ره) :
آنچه ازسر گذشت ؛ شد سرگذشت !!!
حیف بی دقت گذشت ؛ اما گذشت !!!
تاکه خواستیم یک «دو روزی» فکرکنیم !!!
بر در خانه نوشتند ؛ درگذشت ..‌.

موشک سجیل؛ قاتل گنبد آهنین رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ موشک سجیل یک موشک هدایت نیمه‌فعال راداری ساخت جمهوری اسلامی ایران است، که ورژن تغییر کاربری داده شده و مهندسی معکوس موشک زمین‌به‌هوای ام‌آی‌ام ۲۳ هاوک محسوب می‌شود.
 
 موشک هاوک در دوران حکومت پهلوی از آمریکا خریداری و به خدمت گرفته شد. در سال ۱۳۶۵ در پی فرسایشی شدن جنگ جمهوری اسلامی ایران و عراق و کمبود قطعات و تسلیحات اف ۱۴ تامکت مانند موشک فینیکس، نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران با به کارگیری یکی از خلبانان آزمایش کننده خود به نام سروان خلبان فریدون علی‌مازندرانی و بهره‌گیری از طرح رژیم صهیونیستی مبنی بر بکارگیری موشک هاوک بر جنگنده فانتوم که احتمالاً این طرح به همراه تعداد کثیری از این موشک در ماجرای ایران کنترا یا همان مک‌فارلین وارد ایران شد، توانست این موشک را تا سال ۱۳۶۷ با رادار ای‌.ان/ای‌.دابلیو.جی ۹ هماهنگ کرده و از پلتفرم تامکت شلیک کند.
 
موشک سجیل؛ قاتل گنبد آهنین رژیم صهیونیستی
  
ادامه مطلب ...