حتی کسانی که نظام و رهبری را قبول ندارند در انتخابات شرکت کنند

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار پرشور هزاران نفر از مردم قم:
هزاران نفر از علما و قشرهای مختلف مردم قم با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
دیدار هزاران نفر از مردم قم با رهبر معظم انقلاب
به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (شنبه) در دیدار پرشور هزاران نفر از مردم قم، با تجلیل از قیام تاریخ ساز 19 دی 1356 مردم این شهر و تشریح علل و عوامل «ماندگاری انقلاب»، تاکید کردند: در پرتو حضور آگاهانه همگانی، ماندگاری انقلاب، آرامش و سکینه ملت و پیروزی بر توطئه های دشمنان امکان پذیر خواهد شد.

رهبر انقلاب اسلامی با تجلیل از قیام تاریخی نوزدهم دی سال 1356 مردم قم بر ضد رژیم دیکتاتوری شاه و در حمایت از مرجعیت و روحانیت، از مردم قم به عنوان «پیشروان و پیشرانان انقلاب» یاد کردند و افزودند: سالها مبارزه و بیانات امام خمینی و جایگاه مرجعیت و روحانیت، در مردم زمینه‌های مساعدی برای مبارزه با رژیم ستمشاهی فراهم کرده بود که قیام 19 دی، این مبارزه حیاتی را کلید زد.
 
ادامه مطلب ...

لطفا با جنبه ها وارد شوند + تصاویر

برای دیدن تصاویر فتوطنزی لازم است فقط با جنبه ها وارد شوند. 

ادامه مطلب ...

شاهزاده سعودی: با تحریک ایران دروازه جهنم را به روی خود باز نکنید/

شاهزاده سعودی: با تحریک ایران دروازه جهنم را به روی خود باز نکنید/ ایران در کمتر از یک روز عربستان را نابود می‌کند

ایران در کمتر از یک روز عربستان را نابود می‌کند

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوانبه نقل از شبکه فاکس آلمان،  طلال بن عبد العزیز - از شاهزادگان سعودی - اظهار داشت: عربستان از همپیمانان خود خواسته است که در جنگ یمن، ایران را تحریک نکنند.
بر این اساس،  طلال که در گذشته چندین منصب بین‌المللی و دولتی را بر عهده داشته است اعلام کرد: عربستان به هم‌پیمانان خود گفته که با تحریک و تهدید ایران ماجراجویی نکنند؛ زیرا اگر ما این اقدام را انجام دهیم بدین معناست که دروازه آتش جهنم را به روی خود گشوده‌ایم. نیروهای ایران می‌توانند عربستان را طی 24 ساعت نابود کنند.این شاهزاده سعودی درباره جنگ یمن گفت: سربازان ارتش عربستان از ترس اینکه به دست نیروهای یمنی کشته شوند، پا به فرار گذاشته‌اند.سخنان طلال بن عبدالعزیر درحالی مطرح می‌شود که با وجود گذشت سه روز از صدور بیانیه پایان عملیات متجاوزانه ائتلاف سعودی علیه یمن، جنگنده‌های عربستانی همچنان مشغول کشتار مردم بی‌دفاع یمن هستند.

رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از مردم و مسئولان نظام و مهمانان کنفرانس وحدت اسلامی:
امت اسلامی تمدن نوین اسلامی را پایه‌ریزی کند/ اظهارات امریکاییها در موافقت با سنی و مخالفت با شیعه دروغ است/ چرا دنیای اسلام در قبال فاجعه آفرینی در مورد شیخ مصلح تقریبی و مؤمن در نیجریه ساکت است؟/ رئیس‌جمهور: ۹دی روز دفاع ملت از قانون و ولایت فقیه بود (۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۳:۵۹)
ادامه مطلب ...

کتاب‌هایی که فتنه را معرفی می‌کنند

سال ۱۳۸۸ یکی از مهمترین مقاطع تاریخ انقلاب اسلامی ایران به‌شمار می‌رود، حوزه نشر هم از غافله نوشتن در خصوص فتنه غافل نماند؛ هر چند که کم کاری ها در این عرصه نیز مشهود است.
سال 1388 یکی از مهمترین مقاطع تاریخ انقلاب اسلامی ایران به‌شمار می‌رود. بروز فتنه‌ بزرگ و سازمان‏یافته‌ای که دشمنان قسم‌خورده‌  این انقلاب و سرزمین، سال‏ها برای آن برنامه‌ریزی و آماده‌سازی کرده بودند کشور و همه‌ آحاد جامعه را در معرض آزمونی بزرگ و سرنوشت‏ساز قرارداد.

حوزه نشر هم از غافله نوشتن در خصوص فتنه 88 غافل نماند و کتاب های زیادی در خصوص آن اتفاق منتشر شد.

«نسیم‌آنلاین» در گزارشی به معرفی چند کتاب با موضع فتنه 88 پرداخته است: 
 

ادامه مطلب ...

امروز برای جا دادن موشک‌ها در انبارها با کمبود فضا مواجهیم/بی‌توجه به تهدیدها توان موشکیمان را افزایش می‌دهیم

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: بدون توجه به تهدیدها توان موشکی خود را افزایش می‌دهیم.
به گزارش خبرنگار  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران اظهار داشت: امام راحل (ره) با نگاه ژرف خود در فلب سیاست‌های سلطه‌طلبان نفوذ کرد و آن را به لرزه درآورد و مقام معظم رهبری نیز با آرامش و صبر ملت را از دریای خروشان فتنه عبور دادند.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: در رهبری جمهوری اسلامی جلوه‌ای از نبوت و نمادهای درخشانی از حکومت علوی وجود دارد؛ او رهبری بزرگ است که توانست تمرکز قوای نظامی دنیا را از ملت ایران دور کند و جبهه وسیعی را علیه کسانی که می‌خواستند بر امت اسلامی حاکم شوند به وجود آورد و با نفوذ در تمام تاکتیک‌های دشمنان آنها را خنثی کرد.
 
ادامه مطلب ...

سه جمله طلایی "فرمانده معظم کل قوا"

اگر بنا باشد عکس العمل نشان دهیم ؛ عکس العمل ما خشن هم خواهد بود، سخت هم خواهد بود

گروه‌های تروریستی و تکفیری توانایی انجام هیچ تحرکی را ندارند

مرزهای غربی امن است/ گروه‌های تروریستی و تکفیری توانایی انجام هیچ تحرکی را ندارند
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش درحاشیه مراسم افتتاح بخش‌های مختلف بیمارستان خانواده ارتش با اشاره به اینکه خدمت رسانی در بخش درمانی وظیفه نزاجا بوده، عنوان داشت: این بیمارستان از روز افتتاح کار خود را به صورت رسمی آغاز کرده و از اواسط دیماه آماده خدمت‌رسانی است.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، درباره امنیت مرزهای غربی اظهار داشت: امنیت مرزهای غربی برعهده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بوده و با اشراف اطلاعاتی که آنسوی مرزها وجود دارد، جای هیچ‌گونه نرگانی نیست
وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تحرکات گروه‌های تروریستی و تکفیری و گروهک تروریستی پ.ک.ک یادآور شد: مرزهای غربی امن است و جای هیچ‌گونه تحرکی برای گروه‌های تروریستی و تکفیری وجود ندارد.
فرمانده نزاجا درباره خرید تانک t90 نیز گفت: خرید تانک t90 در دستور کار قرار دارد و جلساتی در این باره با ستاد کل نیروهای مسلح داشتیم و نتیجه آن در آینده اعلام می‌شود.

اهداف آمریکا از اشغالگری در سوریه، عراق و منطقه

1. تسلط بر منطقه خاورمیانه و منابع انرژی کشورهایی که در آینده ممکن است رقیب اقتصادی آن شوند.
2. گسترش نفوذ خود در جهان.
3. حضور دائم نظامی و داشتن پایگاه در این منطقه استراتژیک.
4. افزایش تنش و درگیر کردن کشورهای منطقه با یکدیگر که منجر به خرج کردن درآمد های نفتی و خرید تسلیحات غربی می گردد.
5. پیاده سازی نقشه تقسیم بندی مجدد منطقه بر اساس طرح موسوم به نقشه راه یا نقشه برنارد لویس. به دلیل اینکه در زمان تقسیم بندی منطقه توسط انگلیس و فرانسه و توافق معروف به سایکس پیکو جایگاهی برای نفوذ ایالات متحده در نظر گرفته نشده و امروزه ایالات متحده متقاضی برهم زدن آن توافق بر اساس منافع خود است.
6. نفوذ در سرزمین هایی که به صورت سنتی وابسته به رقیب دیرینه خود یعنی روسیه بوده و در نهایت تضعیف روسیه با آموزش وتقویت نیروهای مخالف این کشور و تشویق آنها به شورش درون روسیه و در نهایت تجزیه این کشور.

رهبر انقلاب در دیدار سفرا و مهمانان کنفرانس وحدت اسلامی:

حضرت آیت الله خامنه ای گرامیداشت میلاد پیامبر(ص) را در مقابل وظیفه مورد انتظار از دنیای اسلام، بسیار کوچک برشمردند و گفتند: امروز وظیفه امت اسلامی، فقط گرامیداشت میلاد یا بعثت پیامبر اسلام (ص) نیست بلکه دنیای اسلام باید اهتمام خود را رسیدن به تمدن نوین اسلامی قرار دهد.

ایشان افزودند: تمدن نوین اسلامی به معنای تجاوز به سرزمین ها، پایمال کردن حقوق انسانها و تحمیل کردن اخلاق و فرهنگ خود به ملتها نظیر آنچیزی نیست که تمدن غربی انجام داد بلکه به معنای هدیه کردن فضیلت الهی به بشریت و ایجاد زمینه برای تشخیص مسیر صحیح بوسیله خود انسانها است.
 
ادامه مطلب ...