همراهی جنبش سبز با داعش در فضای مجازی/ وقتی جریان روشنفکرنمای ایرانی با جریان متحجر عرب هم‌راستا می شود!

دو خط موازی یکدیگر را قطع کردند!


جریان فتنه یا همان جنبش سبز ایران در فضای مجازی که به شدت مدعی روشنفکری ایران گرایی و ضدیت با اعراب است، در کمال ناباوری مخاطبان با جریان تکفیری وهابی مرتجع عرب همراستا و هم داستان شد!
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۱۶۳۷۱
گروه شبکه های اجتماعی گرداب- این روزها اتفاق باورنکردنی در شبکه های اجتماعی رخ داده است، جریان فتنه یا همان جنبش سبز ایران  که به شدت مدعی روشنفکری ایران گرایی و ضدیت با اعراب است، در کمال ناباوری با جریان تکفیری وهابی مرتجع عرب، همراستا و هم داستان شد!

تنها کافیست با یک جستجوی ساده در فضای مجازی واکنشها و شادی این دو جریان از شهادت سردار فقید حاج حسین همدانی را مشاهده کنید. به دلیل شدت اهانت های صورت گرفته به آن شهید بزرگوار، امکان انتشار همه آنها وجود ندارد. لذا ضمن عذرخواهی، تنها به ذکر یک نمونه از هرکدام اکتفا می کنیم:  

شادی مرتجعان عرب از شهادت سردار همدانی:

به گزارش باشگاه خبرنگاران پس از منتشر شدن خبر شهادت سردار حسین همدانی بهترین فرصت برای تروریست های تکفیری و همفکرانشان بود تا عقده و بغض خویش از مردی که سالها آنان و هم پیمانانشان را به بلای عظیم دچار کرده بود نشان دهند. از همین رو تروریست های تکفیری و وهابی ها با راه اندازی هشتگی مخصوص تلاش کردند با هتاکی های متعدد بغض خویش را خالی کنند. 
 
یک روزنامه نگار بحرینی که به عنوان  حامی دولت دیکتاتور این کشور فعال است در توییت های متعددی با منتشر کردن تصاویر گریه خانواده سردار همدانی اعلام کرده سوریه مقبره مجوس (شیعیان) است و خداوند هر چه بیشتر به این گریه ها بیفزاید.

همراهی جنبش سبز با داعش در فضای مجازی/ وقتی جریان روشنفکرنمای ایرانی با جریان متحجر عرب همراستا می شود!



شادی روشنفکر نماهای ایران از شهادت سردار همدانی:

به گزارش گرداب در همین راستا حامیان جریان فتنه نیز در کامنتهایی در شبکه های اجتماعی از عبارات سخیفی در مورد شهادت سردار همدانی استفاده کردند و تنوانستند شادی خود را از این حادثه پنهان نگاه دارند. رفتاری که بیشتر شبیه به یک عقده گشایی دیرینه بود با سرداری که برای دفاع از جان و مال و ناموس مسلمانان و افزایش امنیت منطقه و ایران به شهادت رسید. 
در این تصویر کاربر مشهور ایرانی از عبارتی زننده در زیر پستی مربوط به شهادت سردار همدانی استفاده کرده است که البته با واکنش سایرین مواجه شده است:

همراهی جنبش سبز با داعش در فضای مجازی/ وقتی جریان روشنفکرنمای ایرانی با جریان متحجر عرب همراستا می شود!



همچنین یکی از روزنامه های این جریان نیز، همسو با رسانه وابسته به روباه پیر، اقدام به انتشار تیتری توهین آمیز، به آن سردار بزرگوار کرد. 
گفتنی است مولفه های فکری و اندیشه ای و اعلامیه ها و مواضع این دو جریان یعنی تکفیری ها و سبزهای ایران از نظر مبانی با یکدیگر در تعارض کامل است اما بسیار جالب توجه و آموزنده است که چنین تفکرات متضاد و متعارضی در عمل به نتیجه واحد منجر می شود!
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد